Looking For Anything Specific?

דגלי חיזבאללה : רובוט צהל"י הסיר את דגל חיזבאללה מגדר המערכת בלבנון - רדיו ... - יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון.

דגלי חיזבאללה : רובוט צהל"י הסיר את דגל חיזבאללה מגדר המערכת בלבנון - רדיו ... - יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון.. חבל לפספס את כל היופי הזה. חיזבאללה ובת בריתו השיעית מפלגת אמל בדרום לבנון, קוראים לציבור הלבנוני לאמץ את הרפורמות שאישרה אתמול הממשלה בביירות. אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים. תומר נחמני מרשות הטבע והגנים קורא למטיילים להגיע: רוב כוח האדם שהיה מאייש את המגדלים האלה פונה פסקו גם הניסיונות של חיזבאללה לשלוח אנשים שיתערבו בהפגנות של לבנוניים על קו הגבול נגד פעולות צהל.

'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. לאחר חקירה החמישה שוחררו לבתיהם. חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים. דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל.

דגלי חיזבאללה במרכז לונדון: "נמאס מציונים"
דגלי חיזבאללה במרכז לונדון: "נמאס מציונים" from ynet-images1.yit.co.il
דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל. כשאתה נוסע בצפון, יש דגלי חיזבאללה מטרים ממך. לאחר חקירה החמישה שוחררו לבתיהם. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. דגלי ישראל וחיל השריון על כל. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו.

אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל.

יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ. כך גילה מקור בכיר בווקף המוסלמי. דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל. חיזבאללה ובת בריתו השיעית מפלגת אמל בדרום לבנון, קוראים לציבור הלבנוני לאמץ את הרפורמות שאישרה אתמול הממשלה בביירות. סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי.

חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. יוזמה בריטית מבקשת לשים סוף למעורבות של חיזבאללה באירועים ולהוציא.

דגלי חיזבאללה במרכז לונדון: "נמאס מציונים"
דגלי חיזבאללה במרכז לונדון: "נמאס מציונים" from www.ynet.co.il
בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. אלא שהפעם, נתלו הדגלים קרוב מאוד לחביות הסימון של האום. סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. רוב המפגינים שהגיעו לגנות את ישראל הם מוסלמים, אך העולם כולו צופה בתמונות המחאה. מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. רוב כוח האדם שהיה מאייש את המגדלים האלה פונה פסקו גם הניסיונות של חיזבאללה לשלוח אנשים שיתערבו בהפגנות של לבנוניים על קו הגבול נגד פעולות צהל.

אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ.

בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון. חיזבאללה ובת בריתו השיעית מפלגת אמל בדרום לבנון, קוראים לציבור הלבנוני לאמץ את הרפורמות שאישרה אתמול הממשלה בביירות. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. יוזמה בריטית מבקשת לשים סוף למעורבות של חיזבאללה באירועים ולהוציא. מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. פינוי כמעט כל עמדות התצפית של חיזבאללה לאורך הגבול עם ישראל. איראן וחיזבאללה לא רוצות לשחרר את ירושלים ופלסטין, אלא להרוס את האומה האסלאמית.

בפגישה שנערכה בין הנהגות שני הארגונים במשרדי חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון. איראן וחיזבאללה לא רוצות לשחרר את ירושלים ופלסטין, אלא להרוס את האומה האסלאמית. למה לא, בקרוב גם דגלי חיזבאללה? יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי.

בלבנון חוגגים "ניצחון על הטרור", שיירת דאעש נבלמה בעקבות ...
בלבנון חוגגים "ניצחון על הטרור", שיירת דאעש נבלמה בעקבות ... from ynet-images1.yit.co.il
כך גילה מקור בכיר בווקף המוסלמי. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; צפו בתיעוד (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. יש דגל של ארגון הטרור אשף. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה:

חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים.

דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין. רוב כוח האדם שהיה מאייש את המגדלים האלה פונה פסקו גם הניסיונות של חיזבאללה לשלוח אנשים שיתערבו בהפגנות של לבנוניים על קו הגבול נגד פעולות צהל. ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. אזור הבקעא הלבנוני נחשב לאחד ממעוזי התמיכה הגדולים של ארגון חיזבאללה במדינה אך היום (שלישי) יצאו מאות מתושבי העיירה חמודיה למחות נגד התנהלותו של הארגון ואף שרפו את דגלו במחאה. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה: .כמו בנקודות אחרות בסיור, דגלי חיזבאללה לצד דגלי פלסטין, ושלט ענק הנושא את פניו של נסראללה והבטחה ל גם מקומם של דגלי חיזבאללה לא נעדר. מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל. יש דגל של ארגון הטרור אשף. לאחר חקירה החמישה שוחררו לבתיהם. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון. בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל.

מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל חיזבאללה. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה.

Posting Komentar

0 Komentar